درباره رث گرافیک

رث گرافیک، به‌عنوان تولیدکننده سررسید و سالنامه از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با بهره‌گیری از کادر مجرب و سایت مجهز در زمینه‌های طراحی، جلدسازی و صحافی درون مجموعه به طراحی و تولید محصولات متنوع مشغول است. مجموعه ما با بیش از دو دهه تجربه با استفاده از کارگاه‌های مجهز (ازجمله کـارگاه صحافی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع جهت تولید سررسید، سالنامه و دفاتر تحصیلی) در رشته‌های مختلف تبلیغاتی، امکان ارائه خدمات با بالاترین کیفیت را دارد.

سررسید و سالنامه تبلیغاتی رث گرافیک

محصولات رث گرافیک

سررسید و سالنامه

Calendars

ست مدیریتی

Business Gifts

تقویم رومیزی

Desk Calendars

هدایای تبلیغاتی

Gift Packs

کارت تبریک

Gift Cards

دفترچه یادداشت

Notebooks

سررسید، سالنامه و هدایای تبلیغاتی

خرید سررسید ١٤٠٣ و سالنامه ١٤٠٣ تبلیغاتی و اهدا آن به کارمندان و مشتریان، جز روش های مرسوم برای شناساندن گسترده کسب و کار است. صاحبان مشاغل گوناگون، مشخصات شغل، محصول و خدماتی که ارائه می‌دهند را در قالب سررسید یا سالنامه، تقویم رومیزی و دفترچه یادداشت به مشتری نشان می‌دهند.

کاربرد سررسید ۱۴۰۳ به یادداشت‌های روزانه محدود نمی‌شود و درصورتیکه این محصول در قالب اختصاصی توسط رث گرافیک تولید شود، شما قادر خواهید بود با چاپ تبلیغاتی سررسید ١٤٠٣، خدمات یا محصولات خود را در صفحات ابتدایی سالنامه که به “لت” معروف است در راستای بهبود کسب و کار خود گام بزرگی بردارید. به این ترتیب، نام تجاری شما در تمام طول سال در مقابل چشمان مشتری خواهد ماند و برند و خدمات حرفه‌ شما در ذهن مشتری هک خواهد شد.

تماس با رث گرافیک

رث گرافیک (تولید کننده سررسید ۱۴۰۳، سالنامه ١٤٠٣ و هدایای تبلیغاتی) جهت مشاوره، استعلام قیمت سررسید ١٤٠٣  و سالنامه ١٤٠٣ و سفارش هدایای تبلیغاتی و اطلاع از موجودی با ما تماس بگیرید.

  • تلفن ۰۲۱۸۸۵۴۴۰۵۰
  • تلگرام RathGraphicChannel
  • اینستاگرام RathGraphic
  • آدرس تهران، مفتح شمالی، کوچه دهم، پ 2