تقویم رومیزی 1403

برای مشاهده نمونه محصولات ما می‌توانید کاتالوگ محصول را مشاهده و یا از طریق شماره تماس، با همکاران ما ارتباط و پس از دریافت مشاوره سفارش خورد را ثبت نمایید.

سررسید و سالنامه تبلیغاتی رث گرافیک

تقویم رومیزی هما

تقویم رومیزی هما

تقویم رومیزی خیال

تقویم رومیزی خیال

تقویم رومیزی آبرنگ

تقویم رومیزی آبرنگ

تقویم رومیزی سپیدار

تقویم رومیزی سپیدار

تقویم رومیزی سرو

تقویم رومیزی سرو

زیردستی همایون

زیردستی همایون

تقویم رومیزی زرین

تقویم رومیزی زرین

معرفی تقویم رومیزی

تقویم رومیزی روی میزکار، میز مطالعه، طاقچه‌ای در خانه و اتاق و … قرار می‌گیرد. این نوع تقویم به صورت جمع وجور طراحی و معمولا 12 برگ دارد و هر برگ به یک ماه از سال با ذکر تعطیلات رسمی و تاریخ‌های مهم آن ماه اختصاص داده شده است. این نوع تقویم معمولا از جنس پلاستیک و یا کاغذ سخت و به صورت دورو ساخته و چاپ می‌شود.

در یک طرف از تقویم، تاریخ ها و رویداد های مهم ماه نمایش داده می‌شود و در سمت دیگر فضایی برای یادداشت ها و نوشتن برنامه های روزانه فراهم شده است. همچنین، اغلب تقویم‌های رومیزی دارای قاب و پایه‌‌ای جهت قرارگیری مناسب در محل مورد نظر افراد است. تقویم‌رومیزی به دلیل طراحی منجصربه فردی که دارد برای محیط های کاری، خدماتی و تحصیلی بسیار مناسب بوده و به علاوه میتوانند ایده مناسب و کاربردی‌ای برای هدیه دادن به عزیزانمان باشد.

کاربرد تقویم

خرید تقویم‌ به منظور مدیریت زمان و برنامه ریزی در محیط کاری، خدماتی و تحصیلی است. در ادامه به برخی از کاربرد های خرید تقویم‌رومیزی اشاره خواهیم کرد.

یادداشت‌های روزانه: با استفاده از تقوی‌رومیزی، کاربر می‌تواند به راحتی یادداشت‌های روزانه خود را مدیریت کند.

یادآوری و تذکر: تقویم‌‌رومیزی به کاربران اجازه میدهد تا رویداد ها و یادآوری‌های مهمی را تنظیم و به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند.

برنامه‌ریزی روزانه: با استفاده از تقویم‌رومیزی، کاربر می‌تواند به راحتی برای روزهای خود برنامه ریزی کند.

برنامه‌ریزی هفتگی: با استفاده از تقویم‌رومیزی، کاربر می‌تواند برنامه‌های خود را در یک نگاه هفتگی و یا در ماه پیش رو تنظیم و زمان‌بندی کند.

برنامه‌ریزی ماهانه: با استفاده از تقویم‌رومیزی، کاربر می‌تواند برنامه های خود را در ماه پیش رو، پیش بینی و برنامه ریزی کند.

تقویم‌رومیزی مناسب ترین هدیه تبلیغاتی است!؟

تقویم رومیزی‌‌‌‌، یکی از مناسب ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی است که می‌توان به مشتریان، همکاران و مدیران ارشد خود دهید. این هدیه، به دلیل کاربرد بالایی که در استفاده روزانه دارد مورد توجه بسیاری قرار می‌گیرد. تقویم‌رومیزی قابلیت چاپ لوگو و نام شرکت را دارا بوده و باعث افزایش شناخت برند و افزایش اعتماد مشتریان به شرکت خواهد شد. در ادامه به انواع تقویم‌رومیزی خواهیم پرداخت.

تقویم‌رومیزی در انواع مختلفی که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است، تولید می‌شود:

تقویم‌رومیزی ماهانه: این نوع تقویم، شامل 12 برگه است که هرکدام به یک ماه از سال اختصاص دارد.

تقویم‌رومیزی هفتگی: این نوع تقویم، شامل 52 برگه است که هرکدام به یک هفته از سال اختصاص دارد.

تقویم‌رومیزی سالانه: این نوع تقویم، شامل 1 برگه است که به سال اختصاص دارد.

تقویم‌رومیزی دورو: این نوع تقویم، شامل 12 برگه است که در هرکدام به یک ماه سال اختصاص دارد و هر برگه، دورو است.

ما در رث گرافیک با ارائه هدایای تبلیغاتی از جمله: سررسید و سالنامه، هدایای تبلیغاتی، دفترچه یادداشت، کارت تبریک، ست مدیریتی و … که با درج شعار و لوگو در بسته بندی شکیل به هدیه‌ای اختصاصی تبدیل می‌شوند، شما را در مسیر تبلیغات موثر همراهی خواهیم کرد.

جهت مشاوره و سفارش تقویم رومیزی 1403 به منظور تبلیغات موثر برای شرکت و سازمان خود کافیست با رث گرافیک تماس حاصل فرمایید.

درباره رث گرافیک

رث گرافیک، به‌عنوان تولیدکننده سررسید و سالنامه از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با بهره‌گیری از کادر مجرب و سایت مجهز در زمینه‌های طراحی، جلدسازی و صحافی درون مجموعه به طراحی و تولید محصولات متنوع مشغول است. مجموعه ما با بیش از دو دهه تجربه با استفاده از کارگاه‌های مجهز (ازجمله کـارگاه صحافی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع جهت تولید سررسید، سالنامه و دفاتر تحصیلی) در رشته‌های مختلف تبلیغاتی، امکان ارائه خدمات با بالاترین کیفیت را دارد.

سررسید و سالنامه تبلیغاتی رث گرافیک

تماس با رث گرافیک

رث گرافیک (تولید کننده سررسید، سالنامه و هدایای تبلیغاتی) جهت مشاوره، استعلام قیمت سررسید و سالنامه، سفارش هدایای تبلیغاتی و اطلاع از موجودی با ما تماس بگیرید.

  • تلفن ۰۲۱۸۸۵۴۴۰۵۰
  • تلگرام RathGraphicChannel
  • اینستاگرام RathGraphic
  • آدرس تهران، مفتح شمالی، کوچه دهم، پ 2