یاداشت هیوا (3)

دفترچه یادداشت هیوا

جهت استعلام قیمت دفترچه یادداشت هیوا 1403، سفارشی سازی، اطلاع از موجودی و خرید سررسید، سالنامه و هدایای تبلیغاتی تماس بگیرید.

مشخصات دفترچه یادداشت هیوا 1403

  • نام محصول: دفترچه یادداشت هیوا 1403
  • قطع: 8.5 * 13.5
  • جلد: چرم مصنوعی
  • کاغذ: 70 گرم تحریر
  • رنگ: مشکی
  • برگ: 230 برگ
  • قیمت دفترچه یادداشت هیوا: تماس
یاداشت هیوا (1)
یاداشت هیوا (2)

معرفی دفترچه یادداشت

همانطور که از نام این محصول مشخص است، به یک دفتر با ابعاد کوچکتر برای یادداشت و نت‌برداری روزمره دفترچه یادداشت می‌گویند.

جالب است بدانید که هر زمانی که ایده‌هایی به صورت ناگهانی به ذهن شما خطور ‌کند، تنها پنج ثانیه فرصت دارید که برای آن ایده کاری انجام دهید و آن را ثبت نمایید، در غیر این صورت باید با آن ایده خداحافظی کنید. به همین دلیل همراه داشتن یک دفترچه یادداشت شخصی، می‌تواند تأثیر بالایی در کار و زندگی روزمره شما داشته باشد.

دفترچه یادداشت در سایزهای مختلفی با توجه به نیاز کاربر تولید می‌شود که در ادامه مهم ترین آنها را بیان خواهیم نمود.

سایز B8 با ابعاد 62 * 88 میلیمتر:

دفترچه یادداشت در این سایز بسیار کوچک و خاص است و می‌توانید در هر زمان و مکان از آن استفاده نمایید.

سایز A7 با ابعاد 74 * 105 میلیمتر:

این دفترچه برای یادداشت‌برداری لیست خرید، لیست تکالیف دانش‌آموزان و … مناسب است.

سایز B7 با ابعاد 88 * 125 میلیمتر:

این دفترچه به خاطر سایزی که دارد به نام دفترچه پاسپورتی شناخته می‌شود و برای مسافرت‌های شما گزینه‌ای ایده‌آل است و به راحتی می‌توانید آن را در کیف مدارک خود جای دهید.

سایز A6 با ابعاد 105 * 148 میلیمتر:

سایز این دفترچه دقیقاً برابر با جیب بوده و برای افرادی که به دفترچه‌ای جهت نوشتن ایده‌هایشان نیاز دارند، مناسب است. به عنوان مثال این دفترچه برای خبرنگاران، افرادی که در شغل‌هایی با نیاز به خلاقیت هستند و هر لحظه ممکن است جرقه‌ای در ذهنشان رخ دهد و یا افرادی که به دنبال تهیه لیستی از کارهای روزمره خود هستند، مناسب است.

سایز B6 با ابعاد 125 * 176 میلیمتر:

یکی از کاربردهای این دفترچه برای یادگیری لغت است، اگر استفاده از دفتر لغت را دوست ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این دفترچه یادداشت است. کاربرد تبلیغاتی این دفترچه نیز برای اسپانسرهای برگزارکننده همایش و سمینار بوده و با اهدای این دفترچه یادداشت تبلیغاتی به مشتریان، نام برند شما تا همیشه در ذهن مخاطب حک خواهد شد.

 

جنس جلد دفترچه یادداشت

جنس جلد دفترچه یادداشت، جزء موارد مهم در انتخاب آن بوده که در ادامه برخی از انواع جنس جلد دفترچه یادداشت و کاربرد آنها را برایتان بیان کرده‌ایم.

جلد پلاستیکی:  بهترین انتخاب برای دانش‌آموزان، دانشجویان و کسانی است که از دفترچه‌شان استفاده زیادی می‌کنند.

جلد مقوایی: این نوع جلد برای کارمندان و کسانی که از دفترچه‌شان استفاده کمتری دارند اما تنوع جلد برایشان با اهمیت است، انتخاب جالبیست.

جلد نمدی: مناسب برای افرادی است که علاقه‌مند به محصولات فانتزی هستند.

جلد پارچه‌ای: این نوع متریال برای افرادی که برای صنایع دستی اشتیاق دارند، گزینه‌ای عالیست.

جلد چرمی: مدیران، معلمان، اساتید دانشگاه و کسانی که به دفتر رسمی و کلاسیک علاقه‌مند هستند، این نوع جلد را انتخاب میکنند.

انواع صحافی دفترچه یادداشت

آخرین موردی که برای تهیه یک دفترچه یادداشت اهمیت دارد، نوع صحافی آن است که در ادامه به آن می‌پردازیم:

صحافی چسبی: استفاده از این نوع دفترچه سختتر از سایرین است و در این نوع صحافی با کندن یک برگ از دفترچه، به کل دفترچه آسیب وارد می‌شود و ممکن است چندین برگ جدا شود.

صحافی سیمی: این نوع صحافی، مناسب‌ترین گزینه برای استفاده کودکان و نوجوانان و افرادی است که ممکن است بخواهند برگه‌های دفترچه را جدا ‌کنند ولی آسیبی به دفترچه وارد نشود.

صحافی دوخت: این نوع دفترچه بعد از صحافی سیمی پرکاربردترین نوع بوده و تمامی افراد می‌توانند از آن استفاده نمایند.

جهت مشاوره و سفارش دفترچه یادداشت هیوا 1403 به منظور تبلیغات موثر برای شرکت و سازمان خود کافیست با رث گرافیک تماس حاصل فرمایید.

تماس با رث گرافیک

رث گرافیک، به‌عنوان تولیدکننده سررسید و سالنامه از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده است و با بیش از دو دهه تجربه با استفاده از کارگاه‌های مجهز (ازجمله کـارگاه صحافی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع جهت تولید سررسید، سالنامه و دفاتر تحصیلی) در رشته‌های مختلف تبلیغاتی، امکان ارائه خدمات با بالاترین کیفیت را دارد.

  • تلفن ۰۲۱۸۸۵۴۴۰۵۰
  • تلگرام RathGraphicChannel
  • اینستاگرام RathGraphic
  • آدرس تهران، مفتح شمالی، کوچه دهم، پ 2